Ја сам „МО“

Standard
Ја сам „МО“

Овако пише на једној интернет страници: „Одлагање је оправдано са мо ако…“. Прочитах неколико пута и опет не верујем својим очима! Сличну реакцију изазову и „рећи ће мо“ или „видеће мо“ овако написани. Зашто одвојено?

Добро.

Мислим, није добро, али разумем да људи током живота забораве одређена граматичка и правописна правила. Међутим, упркос мишљењу многих, у овим „језичким“ стварима има и логике! Да, да… И нема потребе да се „на силу“ памте правила када је довољно само мало разума – као у овом случају о ком говорим. Ко год мисли другачије, нека ми само једно каже: шта значи то МО, а онда нека га одваја од речи до миле воље!😉

14 responses »

      • „Da“ nije veznik u primeru „da li“, nego potvrdna rečca. Mislim da je na to mislio. Ja izbegavam da je koristim i najčešće umesto „da li je“ kažem „je li“, umesto „da li imaš“ – „imaš li“, isl. No, nema ničeg pogrešnog u „da li“; upitnom rečcom se uz potvrdnu u stvari traži potvrda.
        🙂

      • Како је постављено питање, не знам да ли је мислио уопште или баш у изразу „да ли“.
        У сваком случају, сада има оба одговора!🙂

  1. Zanimljiv Vam je blog, iako izgleda kao copy/paste verzija Grammar Girl, ukljucujuci i Vas avatar. Malo autenticnosti Vam ne bi skodilo.

    • Јао, прекрших закон „из нехата“!🙂
      Хвала Вам, Адријана, што сте ме обавестили о аватару. Мењам одмах!
      Погледала сам сајт који сте навели, и опет,
      хвала Вам што мој блог поредите са једним толико награђиваним сајтом.
      Поздрав!

Оставите одговор

