Шта је то СА МНОМ?

Standard
Шта је то СА МНОМ?

Пита ме недавно једна другарица зашто се са мном пише одвојено. Каже: „Каква је то реч МНОМ? Немој да ме зезаш, то не постоји у српском језику… Да је са мене, па `ајде некако, али ово – мном…хахахахахаха…ма, иди бре! Написано спојено већ има неког смисла“. И тако, она се смеје облику личне заменице ЈА – у инструменталу, ја се смејем њој и њеним коментарима… Одлично се забависмо! :D Само, није она једина којој ово није баш најјасније…

Људи су данас често у недоумици како се пише са мном, верујем из тог разлога што се реч мном (или мноме) ретко чује и употребљава.

Али, ако се некада будете нашли у дилеми – да ли се СА МНОМ пише састављено или одвојено, мој је савет да:

  1. се присетите да је СА предлог, а предлози су засебне речи и пишу се одвојено
  2.  покушате да промените лице – СА ТОБОМ, СА НАМА…и биће вам јасније!

А, са мном је, иначе, све у реду…не брините због наслова!😉

4 responses »

Оставите одговор

